اخبار سرور warlords : به روز رسانی

تبلیغات

تبلیغات -ads

پرداخت آنلاین سایت وو سرور

آخرین مطالب سایت و سرورها
آموزش ها & نرم افزار ها

*-----------------------------<تبلیغات - Ads>-----------------------------*

بهترین سرور فانی - MasterWoW

قالب و افزونه وردپرس

با سلام خدمت پلیرهای عزیز

خوشبختانه 3 هفته از ریلم تست می گذرد و مقادیر زیادی از مشکلات گزارش شده را توانسته ایم برطرف کنیم.در حال حاظر کلاس های Monk و Shaman نیز در دسترس قرار گرفتند پس از فیکس های کافی.فقط 1 کلاس دیگر یعنی Hunter باقی مانده است که در هفته جاری به پایان رسیده و مشکلات گزارش شده در کلاس های دیگر را نیز در کمترین زمان ممکن برطرف خواهیم کرد.

قابل توچه پلیرهایی که سوال از رفتن به مپ های Draenor می کنند : همانگونه که گفته شد سرور تست به منظور تست فقط مواردی از جمله کلاس ها و مپ های اولیه leveling و سیستم های اصلی و کلی سرور می باشد و در حال حاظر نیازی برای بازگشایی مپ های Draenor نداریم.

تا به این لحظه مجموع 37 Crash در سرور تست فیکس شده است و سرور به طور پایدار Stable شده است.

مجموع 730 Quest در سرزمینهای اولیه leveling تا به این لحظه فیکس شده است به گونه ای که این کواست ها در تمامی سرور های داخل و خارج از ایران باگ و حتی قابل مشاهده هم نیستند.

از سرزمین های Draenor قصد داریم سرزمینهایی از جمله Tanuun Jungle برای ورود به Draenor و بعد از آن FrostFire Ridge  و Shadowmoon را راه اندازی کنیم اما به طور کاملا شبیه به شرکت بلیزارد یعنی کواست ها از سیستم های : event, areatriggers, cinematics, into و غیره برخوردار می باشند. در مپ های Draenor سیستم جدید و مجزای Scene به طور کامل فیکس شده است که تمامی کواست ها هر کدام یک phase جداگانه برای هود اختصاص یافته اند.

به زودی پس از اتمام کلاس ها و 3 مپی که از Draenor ذکر شد سرور به طور کامل برای اولین بار در ایران و خاورمیانه با بهترین کیفیت راه اندازی می شود.

قابل ذکر است که تیم برنامه نویسیه سرور تشکیل شده از 4 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار می باشند که تسلط بالایی به زبان های سی پلاس پلاس و مابقی زبان های مورد نیاز برای این بازی را دارا می باشند و این امر باعث شده تا تمامی مشکلات داخل بازی با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان فیکس شوند.

با تشکر

مدیریت: Warlords.IR

جهت ورود به سایت سرور کلیک کنید





تبلیغات -ads

نظرات شما عزیزان:

morteza
ساعت18:01---13 مرداد 1394
کارشون درسته دمشون گرم

wow
ساعت14:32---2 مرداد 1394


مجید
ساعت20:28---29 تير 1394
الان کوئست شد تست ساده؟
من تاحالا 2 تا گزارش باگ دادم. همینچین انتظاری هم ندارم.


محمد
ساعت15:40---29 تير 1394
سلام
دوست عزیز آقا مجید شما که به قول خودت بیکار نیستی حتی یه تست ساده بکنی که مشکلات رو گزارش بدی... پس چجوری انتظار داری که مشکلات نمایان و فیکس بشه. ما باید اولین سرور وارلورد کشورمون رو بهش کمک کنیم حالا به هر طریقی که مخاطب جذب کنه.من خودم تست کردم وارلورد رو یه سری کواست و اسپل گزارش دادم و میشه گفت 95% اش فیکس شده و خدا رو شکر دیدم کارشون خوبه.
تعریف بی خود نمی کنم اما من به شخه دیدم که واقعا برنامه نویسای این سرور خودشون توانایی و مهارت بالایی دارن و مثل بقیه سرور های ایران نیستن که میرن می خرن فیکس و بازم وضعیت مناسبی ندارن.
من آشران بازی می کنم.البته می کردم و منتظرم این سرور ران شه با دوستام بیایم اینجا چون اول اینکه سرور هم وطنمونه و بعدش اینکه خیلی از فیکساش از آشران بیشتره.
توی آشران کواست می گیری توی مپ نشون نمیده یعنی باید با معجزه کواستا رو پیدا کنی اما این سرور فیکس کرده این مشکلات رو. و حتی کلاس Warrior, DK رو من تست کردم واقعا عالی بود.
اما خب پچ جدید همیشه مشکلات خاص خودش هم داره و ایشالله که روز به روز این میکلات برطرف شن و بتونیم توی یه سرور که واقعا هودشون دارن فیکس می کنن بازی کنیم.


مجید
ساعت21:47---27 تير 1394
ببخشید اگه جوری صحبت کردم که انگار این مورد یکی از مشکلات سروره.

ضمنا اگه همیشه کش پیدا میکنه واسه اینه که شما جانبدارانه صحبت میکنید و حتی بعضی وقت ها میگید منظورشون فلان چیز بوده و یه چیز دیگه میخواستن بگن.

از این به بعد فقط یه کامنت میزارمو میرم دیگه به هیچی کار ندارم.


مجید
ساعت22:54---26 تير 1394
برای بعضی جاها پرتال هست.
اگه اینهمه درخواست برای دیدن مپای وارلدر هست فقط کافیه .......................... و درانور رو باز ککنن(خودم سانسور گردم چیز بدی هم نبود) . اونوقت تعداد کسایی که میخوان گزارش باگ بدن هم زیاد میشه.

هیچ کس اونقدر بیکار نیس که بره کوئست ها رو تست کنه گزارش ارائه بده. خیلی لطف کنند فقط اسپل ها

من فقط از سرور های پتچ 6 انتقاد میکنم چون میخوام بازیش کنم.
یکی دیگه از مشکلاشو هم توی اونور که هنوز پاک نشده گفتم و به نظرم ارزش سخت گیری رو کاملا داره.
پاسخ:دوست عزیز ، خودتون خوب میدونید ران کردن این نسخه کار آسونی نیست ، پس مشکلات کوچیک ، مانند پرتال / نداشتن مانت و ... چیزهای دیگر چیز خاصی نیست ، در ضمن سرورهای پتچ 6 تو دنیا به 5 تا هم نمیرسن ! که شما بخواید از این ها انتقاد کنید ، شما به جای حمایت از این سرور دارید مشکلات کوچیک رو بزرگ جلوه میدید.


مجید
ساعت23:00---25 تير 1394

همه میخوان برن مپ های جدید رو ببینن چه شکلیه بعد اینا میگن ما نیازی نداریم که شما برید اونجا.
یعنی اصلا نیاز ما مهم نیست فقط نیاز اینا مهمه!
حتما روی این دلیل شون خیلی هم تعصب دارن


پاسخ:تست کلاس ها در مرحله اول قرار داره ، و از نظر من هم نیازی نیست ، همه مپ ها برای شما در دسترس باشه ، ممکنه بعضی از مپ ها با زدن Quest فقط بشه رفت ، شما تست کنید ، مشکلتون رو گزارش بدید ، زیاد هم به این سرور سخت نگیرید:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بازدید: [6037] [ wow-server.ir ]


تبلیغات

تبلیغات -ads

درباره سایت

وو سرور |بهترین و به روز ترین سایت تبلیغات و معرفی گیم سرورهای ورلد اف وارکرافت ( World OF WARCRAFT ) ایرانی - دارای بیش از 8 سال سابقه کاری

برای تبلیغ سرور در سایت wow-server.ir با :

پشتیبانی تلگرام :

telegram.me/arsalangholipour

ایمیل پشتیبانی سایت :

persian.gamemaster@gmail.com

شماره تلفن ادمین سایت :

09398654914 & ارسلان

در ارتباط باشید

فرم درخواست ثبت سرور در سایت wow-server.ir :

wow-server.ir/page/request

سرور های ویژه - Vip